Milupa - alături de mame și bebeluși de generaţii
Milupa are grijă de fericirea și nutriţia copiilor de peste 90 de ani.
Născut din grija unui proprietar de fabrică pentru angajaţii săi și copii acestora,
portofoliul nostru cuprinde peste 30 de produse de înaltă calitate precum formule de
lapte de început, lapte de continuare, cereale pentru bebeluși și juniori, gustări și
piure-uri de fructe.
În prezent Milupa este o marcă a grupului Nutricia, cunoscut îndeosebi pentru inovațiile din domeniul cercetărilor laptelui matern și dezvoltarea formulelor de lapte.
Milupa și burtica bebelușilor - inseparabili de peste 90 de ani
Atunci și acum, atenţia noastră este concentrată pe mica burtică a bebelușilor. Avem grijă de nevoile micilor burtici cu responsabilitate și pasiune - încă de la început, pentru că suntem fascinaţi de felul în care acestea funcţionează.
Știai că sistemul digestiv al bebelușilor funcţionează de 2 ori mai rapid decât al tău? În același timp crește și prosperă într-un ritm rapid.
O burtică fericită poate face foarte multe pentru dezvoltarea copilului. Nutriţia sănătoasă este foarte importantă. Pentru că știm acest lucru, toate produsele noastre sunt dezvoltate și produse cu foarte multă grijă și la înalte standarde de calitate, iar ingredientele sunt perfect adaptate pentru fiecare etapă de dezvoltare a celui mic.
GRIJĂ ȘI SUPORT: PENTRU CĂ IUBIM PĂRINŢII ȘI BEBELUȘII
Momente minunate de mândrie și bucurie, dar și momente de incertitudine - sunt multe
părţi ale meseriei de părinte.
Noi, la Milupa suntem alături de voi și vă ajutăm prin echipa noastră de specialiști în
toate etapele de dezvoltare ale celor mici: pentru că ne pasă de mămici, tătici și
bebeluși.
De aceea, specialiștii noștri vă pot ajuta cu sfaturi personalizate legate de nutriţia
și dezvoltarea copiilor. totul pentru ca voi să respiraţi ușuraţi și să vă bucuraţi de
timpul petrecut cu cei mici.
Specialiștii noștri oferă sfaturi personalizate tuturor părinţilor, în mod gratuit, de
fiecare dată când este necesar
ÎNALTE STANDARDE DE CALITATE: PENTRU CĂ IUBIM MICILE BURTICI
De peste 90 de ani, punem toată grija şi experienţa Milupa în produsele noastre, astfel încât piticul tău să aibă parte de o creştere armonioasă şi de o nutriţie adecvată în fiecare etapă de vârstă.
La Milupa credem că obiceiurile alimentare sănătoase se formează încă din primii ani de viaţă. De aceea, special pentru copilul tău, selectăm cu atenţie cele mai bune ingrediente provenite din culturi destinate nutriţiei celor mici şi le supunem la înalte standarde de calitate şi siguranţă.
NE RESPECTĂM FURNIZORII
Pentru că numai datorită angajamentului lor, putem produce produsele noastre la înalte standarde de calitate Milupa. De aceea, echipa noastră vizitează regulat fermele și fabricile și sfătuiesc furnizorii noștri cu privire la metoda de cultivare și procesare corectă. Și asta dă rezultate: majoritatea fermierilor noștri lucrează cu noi de mai bine de 10 ani
1921
A început în anul 1921 în orașul Friedrichsdorf, Germania când Emil Louis Pauly a fondat compania cu acealsi nume Pouly’s, producând biscuiţi și produse de patiserie.
1930
Cu timpul compania începuse să aibă succes, așa că în 1930 Pauly s-a gândit să îi schimbe numele după initalele sale, păstrând „Mil” și „Upa” formând noul nume Milupa. Odată cu schimbarea numelui a apărut și motto-ul „Nu mâncaţi, ci hrăniţi” care tranforma compania în nutriţie specializată pentru copii, oferind o gama mai largă de produse.
1964
În 1964 Milupa lansează pe piaţă cea mai de succes formulă de lapte pentru copii „Milumil”
1995-1996
De-alungul anilor produsele Milupa încep să se îmbunătăţească din ce în ce mai mult, iar în 1995
grupul Royal Numico (actual Nutricia) cumpără compania Milupa și investește în dezvoltarea lor, iar
în 1996 creează prima formulă de lapte cu LCPs* de pe piaţă devenind nr 1 în Europa
în alimente destinate copiilor.
* LCP = acizi grași polinesaturaţi cu catenă lungă, care sunt conţinuţi în laptele matern
2002
În 2002 introducem pentru prima dată mixul unic de fibre GOS/FOS
* GOS / FOS = galacto-oligozaharide / fructo-oligozaharide
2013
Câţiva ani mai târziu Nutricia decide să vândă portofoliul de produse grupului francez Danone, iar în 2013 se deschide un centru de cercetare în Utrecht și angajează cei mai buni cercetători pentru a inova și dezvolta gama formulelor de lapte.