Sarcină0-6 luni6-12 luni12 luni +

Importanța exercițiilor fizice

Nota 5/5 (2 voturi)
Importanța exercițiilor fizice

Lipsa exercițiilor fizice în timpul sarcinii duce la pierderea formei fizice. În fiecare lună, în special datorită faptului că devii din ce în ce mai grea, îți pierzi din forma fizică inițială. 

Pentru a combate această problemă trebuie să integrezi în programul tău de viață un program bun de exerciții fizice. Acesta îți poate furniza mai multă energie, te ajută sa te simți mai bine atât fizic dar și mental, somnul tău va cunoaște o îmbunătățire semnificativă, durerile de spate vor dispărea în proporție foarte mare iar după naștere vei reveni foarte repede la forma anterioară sarcinii.

În plus, o rezistență fizică adecvată te va ajuta sa faci față mai bine travaliului.

Iată ce exerciții pot face pe perioada sarcinii:

a) dacă ești începătoare:

- urcatul scărilor sau stepper

- plimbare într-un ritm mai rapid

- înot în apă puțin adâncă

- mersul pe o biciletă staționară

- exerciții de relaxare

- yoga specială pentru sarcină

b) dacă ai deja o rezistență fizică:

- mersul pe bicicletă

- alergat, dar nu mai mult de 3km pe zi

- volei

- tenis

- dans sportiv

- pilates

- mers pe munte, dar nu teren denivelat sau altitudine mare

Intreaba medical ce tip de exercitiu fizic ti se potriveste cel mai bine.

Pentru a putea lasa un comentariu la acest articol, este nevoie să te autentifici în contul tau.

Login  sau  Facebook Connect

Nu ai cont creat?

Înregistrează-te aici

© Copyright Nutricia Early Life Nutrition Romania