Sarcină0-6 luni6-12 luni12 luni +

Ce mâncăruri să eviți în timpul sarcinii

Nota 3/5 (1 vot)
Ce mâncăruri să eviți în timpul sarcinii

O dietă sănătoasă în timpul sarcinii înseamnă și evitarea anumitor mâncăruri sau băuturi, nu doar mâncare sănătoasă. Anumite alimente nu sunt indicate pentru făt și te pot îmbolnăvi și pe tine, așa că o siguranță alimentară este necesară.

Iată ce ar trebui să eviți în timpul sarcinii:

- ouă crude sau gătite insuficient și orice mâncare le conține (exemplu: maioneza). Consumă doar ouă gătite suficient de bine.
- carne rară și specii de pești rare sau gătite insuficient - carnea sau peștele nu trebuie să aibă zone roz.
- pește crud (sushi, scoici, somon afumat și orice fel de pește crud)
- carne crudă (biftec tartar sau orice conține carne crudă)
- lapte, cașcaval sau iaurt nepasteurizat
- brânzeturi fine precum brie, camembert sau ricotta
- pate sau ficat - conțin cantități mari de vitamina A care pot dăuna fătului
- varză crudă sau salate coleslaw
- mâncăruri ce conțin urme de pământ - spală foarte bine orice legumă și fructă
- alcool - consumul de alcool poate cauza multe probleme fătului și îi poate afecta dezvoltarea creierului
- cofeina - consumul în exces de cafeină poate duce la avort sau la o greutate scăzută a copilului la naștere. Încearcă să nu consumi pe zi mai mult de: o ceașcă de cafea/2 căni de ceai/4 căni de ceai verde/4 pătrățele de ciocolată neagră.

Pentru a putea lasa un comentariu la acest articol, este nevoie să te autentifici în contul tau.

Login  sau  Facebook Connect

Nu ai cont creat?

Înregistrează-te aici

© Copyright Nutricia Early Life Nutrition Romania